vrijdag 2 december 2011

Update

Vandaag weer meer dan 100 aanmeldingen binnengekomen via de e-mail. Het virus verspreidt zich supersnel over heel de wereld, Australië, United States, Zuid-Afrika, België, Zwitserland, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Italië, en natuurlijk een heleboel aanmeldingen uit Nederland.
Elke avond na het avondeten verwerk ik alle aanmeldingen, dus dan komen jullie Blogs pas in zicht in de lijst rechts. Trouwens, de tweede blog lijst zit ook alweer vol, dus op naar de derde (raar eigenlijk dat ik maar 59 bloggers in zo'n lijst kan zetten... )
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat ik er eentje mis, dus als je jezelf niet in één van de lijsten ziet, laat het me dan weten. Ik ben n.l. een hele slechte secretaresse, maar ik doe m'n best.

Er zijn ook heel veel lieve mensen die aanbieden te helpen, alvast bedankt hiervoor, ik laat jullie weten als het nodig is.

Ook kreeg ik een leuke mail van Kerstin uit Duitsland. Ze stuurde me een foto van haar kleine huisjes quilt die ze twee jaar geleden maakte, zó mooi en inspirerend. Daarom laat ik 'm graag aan jullie zien hieronder. Kerstin gaat ook mee bouwen aan een grote quilt.

Zo, nu lekker op de bank, verder met mijn 'Trick or Treat' - mandjes quilt. Want eigenlijk wil ik de top in elkaar hebben vóór het nieuwe jaar.



Today again over 100 e-mails in my box! The virus spreads very quickly around the world, Australia, United States, South Afrika, Belgium, Switserland, Austria, Germany, France, Italy, and of course many quilters from The Netherlands wish to join.
Every evening after dinner I read all the mails, and then I put your Blogs in the list at the right. The second list is also full, so on to the third (strange that I can only put 59 bloggers in a list...)
It can happen that I miss one, so if you don't see your Blog in one of the lists, please let me know. I'm not a very good secretary, but I'm trying.


There are a lot of sweet people who offer to help, thank you all, I let you know in time if I need it.


I also get a very nice mail from Kerstin from Germany. She send me a picture of her small house quilt which she made a few years ago, só beautiful and very inspiring. That's why I show it to you down here. She's also going to join us.


So, now I'm going to sit on the couch, with my 'Trick or Treat' - basket quilt. Because I want to finish the top befóre the next year.



Huisjes van Kerstin - Houses from Kertsin

10 opmerkingen:

  1. Wat een hit, ben benieuwd hoe het op 1 januari staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That is amazing Jeanneke! Wow, this is going to be so much fun seeing everyone's houses. I really like Kerstin's house quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ongelofelijk idee dat zoveel mensen meedoen en ik denk dat dit nog niet de laatste aanmeldingen zijn....
    Heel mooi Kerstin's huisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Jeanneke ik doe ook mee aan deze uitdaging , zal nog eens een mailtje zenden zodat de inschrijving officieel is ! oké Alvast bedankt, voor jouw intiatief. Groetjes uit Brugge Carine patchworkstar.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha had je dit gedacht....zo'n opkomst? Ik zwicht ook. Weet werkelijk hoe ik het voor elkaar moet krijgen maar ik ga ervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ontzettend leuk dat er zovelen meedoen aan je project! het wordt een regelrechte rage :-) we gaan ervoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk quiltje is dit en wat een deelneemsters geweldig leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I dat geen leuk idee. Wij met zijn allen huisjes maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig om te zien dat je een geweldig virus in de markt hebt gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb me ook op gegeven via de mail maar ik weet niet of het overgekomen is omdat er een storing mijn kant bij het verzenden gebeurden. Als de mail niet aangekomen graag even een seintje. Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen