zondag 7 april 2013

De tentoonstelling - The exhibition


Even snel, want ik ben heel moe, maar ik wil jullie de foto's van de tentoonstelling in Rijswijk laten zien. Er werden in totaal 18 huisjes quilts tentoongesteld, en ik heb bijna iedereen met haar quilt op de foto gezet. Het was fantastisch, heel veel leuke reacties gehad, en heel veel quiltsters nu eens in het echt ontmoet. Heel speciaal was Janice, die helemaal uit Canada hier naartoe kwam om haar quilt te zien op de show!

Willen jullie meer foto's zien kijk dan op het blog van Marga (klik).

I'm tired, but I want to show you the pictures of the exhibition in Rijswijk. There were 18 house quilts at the show, and from most of the ladies I took a picture together with her quilt. It was great, I received many compliments, and I met many quilters for real. Especially Janice, who came all the way from Canada to watch her quilt at the show!

If you wish to se more pictures, than go to Marga's Blog (click).


Janice en ik - Janice and me

Ik en Janice - Me and Janice

Ik en Els - Me and Els

Hanny



Merian


Elisabeth (Betty)

Annemarie


Francoise 

Suzanne 

Trijnie 

Marja 


Tineke

Cuny
Marina

Willeke

Marjon


Anske


Christel


Marjan die een wondermooie huisjes top uit haar tas tevoorschijn toverde helemaal gemaakt van Kaffe Fassett stoffen
Marjan who showed me her wonderful house quilt top made from Kaffe Fassett fabrics


Dankjewel dames voor jullie medewerking en enthousiasme!

Thank you ladies for joining the show!

26 opmerkingen:

  1. Geweldig, ik heb zo genoten!!!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chapeau voor alle mooie huisjesquilts en het ontzettende leuke initiatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat was het toch een leuke dag Jeanneke!
    Geweldig om de quilts zo bij elkaar te zien.

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk al die quilts bij elkaar!
    En allemaal zo mooi, al heb ik wel voorkeur voor eentje.
    De quilters die "hingen" zullen wel trots geweest zijn.
    En ook leuk dat ze op de foto staan.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk is het geen probleem de link naar de foto's bij mij.
    Vraagje waarom ben jij nog huisjes aan het maken?
    Zelf vond ik het ontzettend leuk om al de huisjesquilts te zien hangen in Rijswijk.
    Het is echt een motivatie voor mij om de mijne af te maken.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was zo leuk om ze allemaal te zien, (en om jou te zien) en het is voor mij een (schop onder de kont) duwtje om de mijne af te maken. Ik heb er ook een blogje over geschreven, de slideshow moet alleen nog toegevoegd worden (er is iets mis gegaan) maar dat zal voor middernacht wel verholpen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd iedereen !Prachtig Gedaan! Hier kunnen jullie trots op zijn.

    Eentje helemaal overgekomen uit CANADA !!

    Dit is toch super !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow - they are all so beautiful - well done ladies x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great show. Thank you for posting these pictures.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastic!! Well done everyone who finished their quilt!! (Mine is still growing slowly!)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, those little house quilts are amazing! Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er geweldig uit Jeanneke,ik kon helaas niet naar Rijswijk maar geniet enorm van alle huisjes-quilts die op heel veel blogs voorbij komen.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was een geweldige tentoonstelling Jeanneke, leuk dat mijn quiltje er mocht hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Congratulations to all the ladies who finished their House Block Quilts..
    They are all beautiful....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig dat je al de dames op de foto hebt gezet met hun huisjesquilt. Helaas is het bij mij een meer jaren plan geworden, zit nu op 200 huisjes, maar af komt hij. Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor het organiseren en het was erg leuk om je nu eens in het echie te ontmoeten. Marja Veldthuis

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a wonderful show. How lucky for you to meet all the quilters of such amazing and inspiring quilts.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn allemaal prachtig, echt. Maar die laatste, van Marjan, die is toch het mooist. ( ik ben helemaal niet partijdig hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. They are truly remarkable! Well done to all the quilters - a huge achievement. Thanks for showing them all together :)
    Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. The quilts are wonderful! I which I could have been there to see them.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I am in France and I 'd like to know where I can find the special houses stamps and the ink suitable ???Thanks for answer

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Our guild is in the process of putting a house quilt together for our town that got hit by a tornado. We have made 365 and are working on a town square for the middle. How big will our quilt be?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tips to Get Ex Boyfriend Back Fast During Broke-up, After been in relationship with James for 3 years,he broke up with me, I did everything possible to bring him back but all was in vain, I wanted him back so much because of the love I have for him, I begged him with everything, I made promises but he refused. I explained my problem to someone online and she suggested that I should contact a spell caster that could help me cast a spell to bring him back but I am the type that don't believed in spell, I had no choice than to try it, I meant a spell caster called Dr.Unity and I email him, and he told me there was no problem that everything will be okay before three days, that my ex will return to me before three days, he cast the spell and surprisingly in the second day, it was around 4pm. My ex called me, I was so surprised, I answered the call and all he said was that he was so sorry for everything that happened, that he wanted me to return to him, that he loves me so much. I was so happy and went to him, that was how we started living together happily again. Since then, I have made promise that anybody I know that have a relationship problem, I would be of help to such person by referring him or her to the only real and powerful spell caster who helped me with my own problem and who is different from all the fake ones out there. Anybody could need the help of the spell caster, his email: Unityspelltemple@gmail.com .if you are there and your lover is turning you down, or your husband moved to another woman, do not cry anymore, contact this powerful spell caster Dr.Unity on his email: Unityspelltemple@gmail.com ,you can also call or Add him on Whats-app +2348071622464.

    BeantwoordenVerwijderen